Voordelen

Online gesprek is handig en efficiënt voor zowel u en uw online klanten. Leer waarom hieronder.

Probeer 14 dagen op proef

Voordelen van uw klant met een online gesprek

presentje

Gratis

Simpel

Simpel

Realtime

Realtime

Uw klanten kunnen u bellen waar ze ook zijn zonder dat het hen één cent kost. Een telefoontje met één simpele klik. Geen nummers opzoeken of invullen. Uw klanten kunnen met u spreken wanneer ze dat het meest nodig hebben.

Voordelen van uw bedrijf met een online gesprek

increases-sales

Persoonlijke aandacht en service – Realtime luisteren naar de wensen van de klant en deze in direct  in vervulling brengen i.p.v. de klant te laten e-mailen of later terug te bellen op een ongunstig tijdstip voor de klant.

Verhoogt omzet – Bij het online winkelen vertrouwen klanten bedrijven meer als ze met een echt persoon kunnen praten (en dat is speciaal het geval als het gaat om duurdere goederen en diensten). Met Internet Belknop geeft u uw website bezoekers de gemakkelijkste en snelste manier om een ​​echte persoon te bereiken.

pijl-winkelwagen-2

Vermindert achtergelaten winkelwagentjes –  De gemiddelde e-commerce industrie winkelwagen verlatingspercentage is tussen de 60-70% – meer dan de helft van de potentiële klanten verlaat de webshop voor de laatste stap. Bovendien noemen volgens een Forrester onderzoek 77% van de gebruikers die het online aankoopproces verlaten het onvermogen om een vertegenwoordiger te spreken als hun primaire reden voor het verlaten van de webshop. Als uw klant vragen heeft tijdens het winkelen online op uw website, kan de support via de Internet Belknop met hem of haar spreken en direct hun vragen beantwoord krijgen. Dat is hoe de Internet Belknop de kans verhoogt op een online bestelling voltooid met 20%.
Probeer 14 dagen op proef