Functies

De functies van de Internet Belknop zijn ontworpen om de communicatie-efficiëntie te helpen verhogen tussen u en uw online klanten.

Probeer 14 dagen op proef

Functies van de internet Belknop
Belgeschiedenis Met uw internet Belknop implementatie kunt u al uw website gesprekken beheren; zoals waar op uw site elk gesprek begint, naar waar een van uw telefoonnummers de oproep gaat en hoe lang het gesprek duurt. U kan ook later luisteren naar elke geregistreerde gesprek via het Configuratiescherm – maar zorg ervoor dat de optie Call Recording is ingeschakeld. Gespreksopname Neem op en luister naar de gesprekken tussen uw medewerkers en uw klanten om de kwaliteit van de klantenservice te evalueren, of om beter te leren wat veel voorkomende vragen van uw klanten zijn. Opgenomen gesprekken worden 30 dagen bewaard.
Actuele enquêtes Laat uw klanten de kwaliteit van uw dienstverlening evalueren – direct na het online gesprek ziet uw klant een korte online enquête in hetzelfde browservenster. De door ons ontworpen enquêtes zijn eenvoudig en ongecompliceerd wat leidt tot een hogere respons. Mobiele app Uw klanten kunnen u ook gratis bellen vanaf hun tablets of smartphones via onze gratis mobiele applicatie voor iOS. Gedownload en eenmaal geïnstalleerd zal het worden gebruikt telkens wanneer uw klanten u online willen bellen vanaf hun mobiele apparaten.
Werkuren Met deze functie kunt u de tijden van de dag kiezen waarop web gesprekken worden doorgeschakeld naar uw telefoon (voor elke dag van de week). Klanten die u buiten deze uren bellen, kunnen een boodschap inspreken. Aanpasbaar ontwerp U kunt uw web belknop volledig overstemmen met uw ontwerp of huisstijl van uw website. We raden aan om uw internet belknop dicht bij uw telefoonnummer te plaatsen.
Oproep naar meerdere lijnen Stuur uw web oproepen naar verschillende telefoonnummers (u kunt de werkuren voor elk nummer instellen), of vooruit bellen naar alle nummers tegelijk. Voicemail Ontvang voicemail en laat berichten online voor uw gemak. Onze service stuurt u een e-mail notificatie wanneer u een nieuw voicemailbericht ontvangt.
Analytics In tegenstelling tot het gewone telefoon bellen – onze internet bellen knop maakt gebruik van een krachtige, real-time analytics functie. Het kan worden gebruikt om te bepalen vanwaar uw bellers komen via op het web, het meten van de ROI, de effectiviteit van uw marketing campagnes, sales conversies (soms meer dan 800% ten opzichte van online) en nog veel meer. U kunt ook de analytics data downloaden en gebruiken in spreadsheets, grafieken, etc.
Test nu deze functies op uw site en klik op de oranje button voor een 14 dagen proef!

 
Probeer 14 dagen op proef